9 ottobre 2024

Ufìtziu Linguisticu del s’Unioni de is Comunus de su Partiolla e de su Campidanu de Bàsciu Progetu “Sa Lìngua Sarda 2” Finantziau cun su dinai de sa L. 482/99 e L.R. 22/2018 - TuLis 2023

Comunicau: Progetu culturali "Sa Lìngua sarda 2": bisitas ghiadas in lìngua sarda in situs archeològicus e museus de su territòriu.

Si faeus sciri chi, in s’interis de su progetu “Sa Lìngua Sarda 2” funt abertas de manera ufitziali is prenodaduras po is primus bìsitas ghiadas in lìngua sarda chi ant a èssiri su 12 de mes’e ladàmini 2024 in Ballau.

Programa de is vìsitas:

A mengianu

• Oras10:00: Bìsita ghiada a che su Centro Studi Acque DoSa de Ballau e bìsita a sa sala Etnogràfica
  • Oras 13.00: Pràngiu in sa biddixedda minerària de Corti Rosas (15,00 èurus – tocat a si prenodai a intru de su 10 de mes’e ladàmini)

A merì

• Oras 14.30 Bìsita ghiada a su putzu nuràgicu de Funtana Crobeta de Ballau
  • Oras 15:30: Bìsita a sa Crèsia Santa Maria Maddalena de Ballau
  • Oras 16.30: Partèntzia conca a Patiolla e Sètimu

Sa bìsita cumprendit su postali e is billetus po intrai in is situs archeològicus e a is museus.

Su postali partit de Sètimu a is 9 oras de mengianu, de bia de S. Salvatore, in sa pratza a pustis de is scolas mèdias, a faci de sa potecària) e si frimat in Patiolla puru, intrendi de sa cantina, in sa pratzitedda passau su passàgiu a livellu de su trenu.

Is bisitadoris s’ant a betiri segus àcua po bufai, paràcua e/o incerau. Fait a scioberai de papai cosa betia de domu o a prenodai su pràngiu a che sa biddixedda minerària. Po nci pigai parti tocat prenni e imbiai foto o scansione de sa liberatòria alliongiada a custu comunicau.

Po ndi sciri mellus e po si prenodai 329 8703515 o suia.snc@gmail.com a intru de su 10.10.2024, finsa a candu no acabbant is setzidòrgius a disponimentu (35).

Saludus coralis,

Sportello Linguistico dell’Unione dei Comuni del Parteolla e del Basso Campidano

Progetto “Sa Lìngua Sarda 2”

Finanziato con i fondi della L. 482/99 e L.R. 22/2018- TuLis 2023

Comunicato: Progetto culturale "Sa Lìngua sarda 2": visite guidate in lingua sarda presso siti archeologici e musei del territorio.

Vi informiamo che, nell'ambito del progetto "Sa Lìngua Sarda 2", sono ufficialmente aperte le prenotazioni per le prime visite guidate in lingua sarda in programma per il 12 ottobre  2024 a Ballao.

Programma delle visite:

Mattina

• Ore 10:00: Visita guidata al Centro Studi Acque DoSa di Ballao e visita alla sala Etnografica
  • Ore 13.00: Pranzo nel villaggio minerario di Corti Rosas (15,00 euro con prenotazione entro il 10 ottobre)

Pomeriggio

• Ore 14.30 Visita guidata al pozzo sacro di Funtana Crobeta di Ballao
  • Ore 15:30: Visita alla Chiesa Santa Maria Maddalena di Ballao
  • Ore 16.30: Partenza per Dolianova e Settimo

La visita comprende l’autobus e i biglietti per entrare ai siti archeologici e musei

Il pullman parte da Settimo san Pietro alle ore 9, da via S. Salvatore, nella piazza dopo le scuole medie, davanti alla farmacia), e fa una fermata a Dolianova, entrando dalla cantina, nella piazza/parcheggio dopo il passaggio a livello.

I visitatori dovranno portare acqua da bere, ombrello e impermeabile. Si può scegliere di pranzare al sacco o di prenotare il pranzo al villaggio minerario. Per partecipare è necessario compilare e inviare foto o scansione della liberatoria allegata a questo comunicato.

Per info e prenotazioni 329 8703515 o suia.snc@gmail.com entro 10.10.2024, fino a esaurimento posti a disposizione (35).

_Liberatoria responsabilità
Comunicato visite guidate in sardo parteolla -Ballau

Ultimo aggiornamento: 9 ottobre 2024, 10:40