Progetu culturali "Sa Lìngua sarda 2": bisitas ghiadas in lìngua sarda in situs archeològicus e museus de su territòriu - Gita a Santadi

15 ottobre 2024

Ufìtziu Linguisticu del s’Unioni de is Comunus de su Partiolla e de su Campidanu de Bàsciu Progetu “Sa Lìngua Sarda 2”

Finantziau cun su dinai de sa L. 482/99 e L.R. 22/2018 - TuLis 2023

Comunicau: Progetu culturali "Sa Lìngua sarda 2": bisitas ghiadas in lìngua sarda in situs archeològicus e museus de su territòriu.

Si faeus sciri chi, in s’interis de su progetu “Sa Lìngua Sarda 2” funt abertas de manera ufitziali is prenodaduras po is primus bìsitas ghiadas in lìngua sarda chi ant a èssiri su 20 de mes’e ladàmini 2024 in Santadi.

Programa de is vìsitas:

A mengianu

• 09:00 oras: Vìsita ghiada a sa tumba de is gigantis Sa Fraigada (Barracu Mannu);
  • 11:00 oras: Vìsita ghiada anche s’Àrea Archeològica de Pani Lòriga;

Pràngiu in sa “Bisteccheria” de su parcu archeològicu o cun mandiari betiu de domu A merii

• Oras 30 Vìsita ghiada a su Museu Cìvicu Archeològicu
  • Oras 16:30: Vìsita ghiada a su Museu Etnogràficu “Sa domu antiga”
  • Oras 17:30: Partentza po torrai a Donori e Barrabi

Sa bìsita cumprendit su postali e is billetus po intrai in is situs archeològicus e a is museus.

Su postali partit de Barrabi a is 8 oras de mengianu, de nanti a sa Domu Comunali e si frimat in Donori puru, de nanti a sa Domu Comunali.

Is bisitadoris s’ant a betiri segus àcua po bufai, paràcua e/o incerau e crapitas bonas po caminai in logu de monti. Fait a scioberai de papai cosa betia de domu o a papai in sa “Bisteccheria” de Pani Lòriga. Po nci pigai parti tocat prenni e imbiai foto o scansione de sa liberatòria alliongiada a custu comunicau.

Po ndi sciri mellus e po si prenodai 329 8703515 o suia.snc@gmail.com a intru de su 18.10.2024, finsas a candu no acabbant is setzidòrgius a disponimentu (35).

Progetto “Sa Lìngua Sarda 2”

Finanziato con i fondi della L. 482/99 e L.R. 22/2018- TuLis 2023

Comunicato: Progetto culturale "Sa Lìngua sarda 2": visite guidate in lingua sarda presso siti archeologici e musei del territorio.

Vi informiamo che, nell'ambito del progetto "Sa Lìngua Sarda 2", sono ufficialmente aperte le prenotazioni per le prime visite guidate in lingua sarda in programma per 20 ottobre 2024 a Santadi.

Programma delle visite:

Mattina

•  Ore 09:00: Visita guidata alla tomba dei giganti de Sa Fraigada (Barracu Mannu);
  • Ore 11:00: Visita guidata all’Area Archeologica di Pani Loriga;

Pausa pranzo nella “Bisteccheria” del parco archeologico, oppure pranzo al sacco Pomeriggio

• Ore 15:30 Visita guidata al Museo Civico Archeologico
  • Ore 16:30: Visita guidata al Museo Etnografico “Sa domu antiga)
  • Ore 17:30: Partenza per rientro a Donori e Barrali

La visita comprende l’autobus e i biglietti per entrare ai siti archeologici e musei

Il pullman parte da Barrali alle ore 8 (fronte municipio), e fa una fermata a Donori (fronte municipio).

I visitatori dovranno portare acqua da bere, scarpe adatte per camminare in campagna, ombrello e impermeabile. Si può scegliere di pranzare al sacco o nella “Bisteccheria” di Pani Loriga. Per partecipare è necessario compilare e inviare foto o scansione della liberatoria allegata a questo comunicato.

Per info e prenotazioni 329 8703515 o suia.snc@gmail.com entro 18.10.2024, fino a esaurimento posti a disposizione (35).

Cordiali saluti.

Santadi - visita